SIMS 3!

Tjenis!  Har nyss haft oskar jennelie micke å chobbo på besök här i någon timma, så vi tog och såg irene huss nånting och har svamlat på, och nu for dom just vidare och jag bestämde mig för att stanna hemma eftersom att jennelie hittade mitt sims 3 som har varit borta alledens för länge så nu vet jag vad jag ska tidsfördriva resten av mitt liv med! Fan så kul!! HIHIHI,  har saknat det såååå mycke!!  Dock tar det 100 år å installera fast har faktiskt kommit halv vägs ;) Nu ska jag vänta på att det ska installeras klart och spela på och samtidigt se film med linn å matte!  Nåja, nu är spelet så gott som klar laddat, så ska spela gärnet nu. Vi hörs mellan pauserna i spelandet haha ;-)  Heido!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0