Pluggar på för fullt!

Ligger just nu i sängen och dör av en bankande huvudvärk, känner mig sjukt febrig och håller på att frysa ihjäl. När ska detta vända?! Jag måste till skolan i veckan, måste göra bort alla resten jag har och allt.. Jag är verkligen ingen människa som står ut med att vara sjuk längre än 2 dagar..

Har iallafall orkat plugga genetik så jag är redo för att göra det provet + ett ekonomi prov på tisdag.. Skönt att jag inte behöver stressa ihjäl uti det iallafall! Nåväl, ska avsluta inlägget här och fortsätta socialicera mig på facebook, kan tyvärr inte göra både och samtidigt!


Genetik </3

Tur att det finns ett facit iallafall.. Annars hade jag inte kunnat ett skit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0