pictures!

Har äntligen lyckats dra mig upp ur sängen, duschat och ätit något! På började att läsa igenom lite prov grejer men slutade lika fort, så nu sitter jag och kollar på tv ocht tar det lugnt med mamma. Har en mördande huvudvärk, hemskt? JA.. Har lidit med den enda sen jag slog upp ögonen, så ska faktiskt snart gå och krypa ner i sängen igen och se lite mera oth!   Ska för övrigt snöra in lite bilder från igår (trodde jag hade jätte många men tydgligen inte?!) Johanna fotade med sin kamera också så jag får kirra dom bilderna senare.  Ni får vänta på den spännande fortsättningen som finns på johannas kamera, heh ;))




Okej blev bara 2 bilder, insåg att resten av bilderna var på mig och jossan och allt utom våra ansikten var med på bilderna, vadå bra på att pricka då man fotar?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0