Onödiga rubriker.

Tjenis, ligger i soffan och har nyss tagit mig en skön powernap. Nu har vi min syster, johan, alice och willy på besök! Så ska vara sociala med dom och sen orka plugga lite så jag slipper plugga allt för mycket under helgen:) Dagen har gått fort, vi hade ingen slöjd idag så hade 2,5 timmars lunch och bara 2 lektioner + att vi slutade direkt efter vi hade gjort en engelsk redovisning för läraren. Så dagen har varit mycket sköön! Imorgon är det fredag, jag är mycket mycket sugen på helg! Underbart:) Nåväl, hörde ryktet av min mor att  barnbidraget kommer imorgon det betyder att jag nu ska hitta nå kläder att klicka hem, hihi UNDERBART!!

Saknar mitt ljusa hår, saknar sommarn, saknar allt som var där!!!!



___________________________________________________

It's not gonna be easy, It's gonna be really hard
We gonna work at this everyday,
but i want to do that because I want you
I want all of you, forever, you and me, every day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0