Never say never

Klockan är tjugo i 3, jag kan inte sova. Eller jag har inte försökt ännu snarare sagt, har legat och kollat på never say never. Tro mig eller ej, jag har aldrig varit någon fan av justin bieber eller någonsin lyssnat på någon av hans låtar om nu t.e.x inte någon kompis har slagit igång en någon gång eller så. Men nu föll jag typ pladask för honom och ska HELT KLART börja lyssna på honom,  han har alltid varit ful i mina ögon men då man såg filmen och hörde hans röst så blev han typ.. Söt?  Haha. 

Har också kastat in en ny header, lite bättre än den andra iallafall så det får duga nu ett tag här frammåt iallafall! Hittade en mapp med fullt av oanvända bilder sen i lördags, dock bara bilder på mig själv men då fick jag mig en header iallafall! Inge fel i å vara egenkär ibland då & då typ... Nä nu ska jag lägga mig bekvämt breve min sovande syster och somna till ett avsnitt dh. Godnatt sötfisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0