my day!

Har precis ätit tacos till middag och nu ligger jag i soffan och är helt slut!  Har ju varit på naturbruks hla dagen idag och fått göra en massa tävlingar testa köra en massa konstiga maskiner å sånt, var helt okej bara att vi var mest utomhus och jag förfrös nog mina fötter och hela mig.. Fryser fortfarande!! Ska aldrig mera dit igen, tur att jag inte är intresserad av det dom har att erbjuda för slags utbildning haha..

Nåväl, nu ska jag orka stiga upp & gå ut och röka och sen blir det nog att ta mig en lång och skön powernap.. Sen ska jag sätta igång pluggningen har dock fått bort gjort 2 prov idag och så har jag ett imorgon som jag inte ens har börjat plugga till,  skolan försöker mörda mig men dom ska fan inte lyckats!

Det får bli ett bildlöst och urtråkigt inlägg, men har inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0