mördar måndag.

Justja, har ju en blogg jag ska hinna med.  Har varit på skolan idag, det har varit en mycket hemsk dag, det enda positiva är att mycket mat än inlidat bland alla negativa saker hihi!  Började måndagsmorgonen med en timmas matte, sen klämde jag två goa varma mackor, sen stod idrott på schemat.. Var med och verkligen ansträngde mig trots min dödliga träningsvärk, hur kommer det här kännas imorgon? Tippar på smärta. Sen blev det lunch, plättar var det idag sen hade vi hk och där gjorde jag å amanda pizza å någon god efterrätt ;-) Mums! Sen en enda liten lektion kvar som var studieverkstad, råkades fara iväg där ifrån tidigare å ta en tidigare buss hem.. Men var verkligen helt slut!!

Då jag kom hem såg jag oth, åt middag och sen somnade tills nu. Hade en dödlig huvudvärk då jag somnade och den är fortfarande kvar och gör verkligen förjävligt ont!   Jag skulle kunna lägga mig och sova resten av kvällen nu, men måste plugga som en gris istället för jag måååste klara no provet imorgon. Skräll att jag är i sista sekunden med något, som tur är har vi bara 2 och en halv sida att läsa på,  ibland är erik underbar, väldigt sällan men ibland!

Ne nu orkar jag inte blogga mer, har inga bilder heller... Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0