Måndag avklarad, bara 4 dagar kvar!

Äntligen är skoldagen över och hur tung den har varit..  Sista lektionen så la jag mig på golvet och skulle plugga på ett prov men slutade med att jag la provet för ansiktet och somnade. Självklart hade emelie å johanna så kul åt det att dom fotade å filmade mig haha!;)   Skönt var det!!  Nu har jag redan hunnit lägga mig i soffan och ska se oth tills middagen är klar, sen står powernap på schemat. Sen måste jag plugga ska be mamma tvinga mig och tilllåta misshandel om det så behövs för datorn å facebook är alledens för intressant då det gäller pluggning..

Här ser ni hur mysigt jag har det på skolans dammiga golv!:)

Men ska inte klaga.. Sov fan gott haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0