löshår
Godmorgon! Vaknade kring halv 2 tiden idag och påbörjade att ta bort mitt löshår, vilket gick jävligt fort sen då hade jag världens fetaste tova bakom skallen tack vare löshåret (jag lär mig aldrig att jag inte ska limma löshår) så har suttit med hårborsta och sax och fått klippa bort det värsta så nu är tovan borta iallafall, känns som att jag klippte bort hur mycke hår som helst men det är ändå lika jävla tjockt haha?  Nu ska jag kasta in mig i duschen och sen borsta bort lite limm rester jag har lite här å där. Ska låta håret vila nu och köra på clips tills jag ska färga håret brunt och beställa nailhair till det,   kan ju säga att jag lär mig aldrig av alla gånger jag limmat fast löshår att jag inte ska ha i det så jävla länge för det blir bara en jävla massa tovor och jobb efter det haha. Ska ni ha fast löshår så rekomenderar jag nailhair eller microringar, dock fick jag en mördar tova av nailhair också men det var för att jag var med i catfight ahhahaha.  Nåja, ska  ut och röka nu, sen kasta mig i duschen!

Och såhär mycke hår har jag förlorat pga detta.... Ingen vidare stor förlust eftersom att mitt hår inte blir nå tunnare hur mycket jag än klipper av det, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0