lite tråkigt såhär på kvälls kvisten..

Bonus fråga: Vad är klockan?- 02.12
1. Är du singel nu?- Nej
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul?- Långa förhållanden
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu?- Har ett redan
4. Har du haft sex? - Aa
5. Har du en kk?- Nepp
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?- Ja för läängesen
10. Haft sex på fyllan?- Jo
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- Jes
12. Sparat något från ett gammalt förhållande?- Jo
13. Somnat gråtande pga kärlek?- Trore
14. Varit på en blind date?- Nej
15. Varit otrogen?- Påsätt å vis, pussade en annan kile.. var typ.. kid, för mig gills det inte

FAMILJ/BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans?- Japp
2. Har du några syskon och isåfall vad?- två systrar
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa?- Nä, kanske nå små tjaffs då&då
4. Hur bor du (villa, lägenhet)?- Villa
5. Har du eget rum?- Ja
6. Vilken färg har du på tapeterna? Beiga
7. Brukar du måla på väggarna?- Nä
8. Har du en tv i ditt rum ?- Aaaa
10. Är dina syskon jobbiga?- Ne

SISTA SOM
1. Du fick pengar av?- Mamma
2. Sov med dig i samma säng?- Emeliehå
3. Du delade ett riktigt skratt med?- Emelie
4. Du gick på bio med?- Emelie, petter, jossan & erik
5. Du höll i handen?- Vet inte
6. Du va på stan med?- Minns inte, haha
7. Delade en pizza med dig?- Det kommer jag inte heller ihåg
8. Du fick telefonsamtal av?- Emelie
9. Skicka ett sms till dig?- Emelie
10. Du kramade?- Emelie, fan vad mycke emelie det blev haha..

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov?- Nä, får alltid gå ut
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?- Hahha klart
3. Längtar du till sommarn igen?- JA
4. När du tittar dig i spegeln?- Åh fan vad snygg brud
5. Hur svarar du i telefon?- Halå
7. Har du gjort något olagligt?- Jo
8. Vill du så får du gärna berätta:- Tar för lång tid och för jobbigt
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu?- Ne inte hatar
11. Bäddar du ofta sängen?- Nä, å då den väl är bäddad så är det väl mammas förtjänst
12. Vad gör dig riktigt glad?- Mina vänner, min familj & oskar! Dom får mig alltid på bra humör, oftast iallafall:)
13. Går du i kyrkan? varje söndag?- Nej
14. Gillar du att sjunga?- Det gör jag!
15. Har du egen dator?- Aa
16. Hur mår du idag?- Toppen förutom sjukan :)
17. Vilken klass går du i? 9E
18. Har du mycket pengar just nu?- 30 kr löst, wiho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0