kan inte sova.


PINSAMHETSTEST 2011!


Har du pojkvän/flickvän? - ja
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - japp
Har du hånglat med någon 2011? - jao
Har du kramat någon 2011? - ja
Har du haft sex med någon 2011?- jes
Har du hatat någon 2011? - det har jag!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - aa
Är du kär nu? - jadå!
I vem? - oskis
Kan du vissla? - jajemän
Har du en dildo? - nä
Äger du mer än 5 par string? - aa
Äger du mer än 10 par string? - ja
Äger du en mascara? - aa
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - det gör jag
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - nej
Är du brat? - nej
Gillar du vältränade killar? - inge fel i dom inte ;-)
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - njae
Gillar du nörd-killar som pluggar? - heh, nja
Gillar du tjejer? - nej
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - aa
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - japp
Kan du köra skoter? -  jadåå
Kan du leka apa? - klart jag kan!
Är du brunett? - nej
Är du blond? - nej
Har du haft svart hår/har du just nu? - har haft och jag har
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - haha ja?


HELT SERIÖST

Vad har du på dig för underkläder - bara trosor faktiskt, haha
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 20-21
Har du runkat av någon? - jao
Vet du vad oral/anal sex är? - ja

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - vincent
Vem skickade du sms till senast? - till han
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem hånglade du med senast ? - vem tror ni?O.o
Vem pussade du senast? - oskar
Vem kramade du senast? - säkert oskar det med
Vad drack du senast? - öl cider å vin
Vem var ditt senaste KK? - haha
När däckade du sist? - igår..
Är du allergisk mot någoting? - ne
Är du sexmonster?- klart asso
Pinsamma frågor för dig nu? - ne



Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja
- Rökt: ja
- Gått på dejt: dejtar inte
- Shoppat: nej
- Ätit en hel ask müsli: nej
- Ätit sushi: nej
- Stått på scen: nej
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: ne
- Färgat håret: aa
- Stulit något: nep

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: jo
- Blivit upptäckt under "akten": nu förstår jag inte..
- Blivit kallad hora: jo hahha


Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? hahah ja?
- Gnälla: sällan
- Skrika: nej
- Sova: absolut, de är en stor del av mitt liv
- Ha ångest: händer
- Skada dej själv med flit: nej
- Vilja dö: nej
- Drömma mardrömmar: jo
- Drömma sexdrömmar: haha ja de med
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda: är mig själv:)
- Klä dig i svart: jadåå
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: aaa
- Röka: ja
- Ljuga: mycke sällan, bara vid kris
- Hata folk: brukar mest bara tycka illa om några, inte hata. men gör dom mig något rejält illa eller så, så självklart hatar jag den/dom
- Lita på folk: på väldigt få personer ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0