jag lever!!

Goddag!   Kan ju börja säga att jag inte har varit såhär jävla sjuk på riktigt jävla länge, kanske hade varit bra att jag var hemma igår istället för att fara till kalix å vara ute till kring 3-4 tiden.. Sen har jag inte kunnat sova något inatt knappt för att jag har fått akut illamående å dö lite sådär halft var å varannan minut..  Sen då jag väl hade somnat och sov som godast ringde såklart pappa och väckte mig och sa att han kommer å hämtar mig... Direkt jag kom hem la jag mig och dog bokstavligt talat. Idag knarkar jag alvedon, neseril, halstabletter and so on!  Lite synd är det ju om mig iallafall..

Men gårkvällen var iallafall rätt bra! Eller den var faktiskt bra till en början, i slutet mådde jag liiiite för dåligt!  Nåväl, ska faktiskt gå och dra täcket över huvudet och spendera resten av min kväll i soffan,  blir nog ingen skola för min del imorgon. Vilket jag hade behövt kunna fara på! Men tänker inte sitta på skolan helt död då jag kan vara hemma å sova istället! Vi hörs senare:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0