Home!

Är hemma från maskerad grjset nu! Det var faktiskt roligare än vad jag hade tänkt, fast allt är ju vad man gör det till och som tur är har jag mina brudar och vi är alltid på att dansla loss!  Så vi drog med oss lite folk och det blev till slut fullt ös på dansgolvet, haha ;) Nu är mina fötter förlamade och min röst lite små hes hehe. Vi var faktiskt med i danstävlingen men vann tyvärr inte, men vi vann i våra ögon ;)  Tog med mig min kamera men den dog direkt vi kom dit typ haha. Men johanna har fotat en massa bilder och jag får dom imorgon så kastar in dom imorgon, fast snör in dom jag har nu hära!  Nu ska jag borsta ur håret och sätta i lite krämer och skit, var underbart skönt att få duscha efter att haft varit å plågas i 100 graders värmen bland allt folk!  Skola imorgon, tugnt..

Okej det blev två bilder, annars klagar väl folk att man ska ta bort den, den, den å blababla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0