hoho

Senaste:
Mening du sa: Minns inte
Personen du pratade med: Mamma
Du fick sms av: Slava
Du kramade: Jag vet inte O.o
Idag:
Kläder: Mjukisbrallor och t-shirt
Bättre än igår: Lika dåliga
Imorgon:
Är det: Torsdag
Planer: Mest troligt ligga hemma och vara djupt deprimerad över hur tråkigt det är att vara sjuk
Favorit:
Nummer: 7 & 10
Färg: Rosa & turkost
Årstid: Sommar
Frågor och svar:
Saknar du någon? Om jag gör
Humör för tillfället? Trött och less
Det första du gjorde i morse? Kollade facebook
Vad åt du sist? Chokladbit
Vad irriterar du dig på? Massor
Vem tänker du på just nu? Ingen faktiskt, haha
Tror du att personen tänker på dig med? Tror jag inte
Vart reste du sist? Turkiet
Vad gjorde du igår kväll? Var hemma och var deprimerad över min sjuka, haha
Liknar du din mamma eller pappa? Ingen av dom speciellt mycket
Ler du ofta? Japp
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har inte sett någon så, nej
I vems säng sov du i natt? Min
Vilken färg har din tröja? Svart & grön
Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Kan dom ta slut?
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Trore
Gråter du när du skadar dig? Nep, svär istället haha
Lycka:
Är du en glad person? Oftast!
Vad gör dig glad? Mina vänner!
Önskar du att du var lyckligare? Det gör jag väl, nog för att jag redan är lycklig!
Kan musik göra dig lycklig? Kanske inte lycklig, men glad
Förhållanden:
Hur länge varade ditt längsta förhållande? Ett år, fast det var inget "seriöst" haha
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Har du ett förhållande nu? Jao
Isf, hur länge har det hållit hittils? En vecka om man räknar på facebook tid, haha ;-)
Kärlek:
Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? 13-14
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Jadå
Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja!
Har du en flick/pojkvän? Ja fortfarande, haha
Är du nöjd med det? Jadå:)
Är du kär? Ja
Konstigaste komplimang du fått av en kille? HAHHAHAHAHAH, finns så sjuka
Bästa stället att hitta kärlek på? Vet inte
Ex & tidigare:
Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? Ja, men inte nu mer men tidigare ja
Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? Ja iallafall vad han sagt åt mig
Har du känslor för något ex? - Verkligen inte
Är du vän med dina ex? Vissa av dom :)
Hat:
Vem hatar du verkligen? Hatar väl ingen sådär skit mycket, men tycker väl mest illa om vissa personer haha
Har du någonsin gjort en hat-lista? Vet inte O.o
Är du en mobbare? Ne
Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja, det är oftast därför jag börjar gråta pga arghet haha
Har du blivit sviken någon gång? Hurru jo
Skolan:
Gillar du skolan? Nae
Värsta ämne? No, so & engelska! MEST SO
Har du spytt i skolan nån gång? Nepp
Är skolmaten god? Nae
Fjortis:
Sminkar du dig dagligen? Om jag ska någonstans sminkar jag mig aa
Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? Plattar håret, men fjortisfrisyr vet jag inte om jag har haha?
Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? Ger inte bithblickar men klart man snackar skit om någon någon gång då&då
Du har bra självförtroende eller hur? Ne
Emo:
Musiken är ditt liv? Nej, men det har sin del :)
Du använder kajal/eyeliner? Ibland
Du använder ofta t-shirts med tryck? Andvänder adlrig t-shirts typ
Du har converse? Vet inte
Du är ofta ledsen? Har mina perioder haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0