Hejdå min kära vi finns inte mer

Klockan är halv 2, jag är trött fast endå inte. Jag är kissnödig men vågar inte gå den långa vägen till toan + förbi den läskiga trappan eftersom att jag sitter å inbillar mig 100 olika läskiga saker, har kommit fram till att jag inte ska se någon skräckfilm om jag sedan ska sova själv!

Men iallafall, det har hunnit bli november nu?!  Gud så okotber har rullat på, har till och med hunnit vara i turkiet en vecka, shoppat sönder där och levt som en gud. Har haft några riktigt trevliga kvällar med mina nära och kära och haft en massa negativa och tråkiga saker inblandat i sånt också, varit riktigt irriterad och less på en massa saker. Men mot slutändan nu så har faktiskt nästan allt kännts riktigt bra! Vilket känns skönt, nu får vi bara låta det hålla i sig dom här 2 månaderna som är kvar på året så 2011 får ett lika bra slut som 2010 fick! Eller vi hoppas ju såklart på ett ännu bättre men vi får väl se hur det blir med det helt enkelt!:)  Nä ska jag avsluta här nu eller vad? Annars kommer jag ju inte kunna sluta och fortsätta påbygga detta inlägg med minst 25 rader till. Så säger nog godnatt här & sovgott mina älskade läsare. Hihi:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0