HEhh

Har fullt hus här hemma, därför har jag inte orkar blogga så mycket. Eftersom att det är farsdag imorgon så tog vi och firade min pappa idag istället eftersom att vi inte lär ha tid med det imorgon, så min syster bella, johan å willy kom hit på middag, vi åt grillat och lökringar och en massa gott till det! Mums. Sen gav vi han lite persenter och så, nu sitter jag framför tven och smälter all mat och ser på någon film. Resten av kvällen lär vara som den är nu, fullt hus för nu ska även några kusiner och hela kittet dra sig hitåt, ja tråkigt lär jag ju inte ha iallafall! Haha :) Hörs sen.

Bjuder på en gammal bild som ja la ut då jag hade inhandlat detta,
men t-shirten var iallafall det jag gav åt pappa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0