godnatt.

Har precis lagt mig i min sånndära uber sköna säng och har nyss läst lite no, har hunnit duscha och det kittet sen sist också. Nu ska jag bara orka stiga upp och ta fram ett par brallor tll imorgon så är morgondagens outfit fixad så slipper jag börja bråka med den då jag är i nattmössan! 

Nu ska jag vänta på att linn ska komma å lägga sig å sova med mig, hon är just nu min ersättare när inte en viss kläpp är här -.-  Varför dyker alltid tankar upp på kvällen? Varför saknar man alltid en person som mest då? Finns tusen frågor jag nog aldrig kommer få svar på.. Hm.. I väntan på linn ska jag fortsätta sökandet på julavslutningsklänning, iår får den INTE vara svart som alla andra år...

Right now: Kemi boken får tummen ner, fast det får nog hela skolan idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0