godnatt.

Hej evve älskare!!! och evve hatare..  VAD GÖR NI?=)  Själv gör jag ingenting, ligger i sängen å väntar på att linn ska komma å lägga sig och vara social..  Medans, ska jag spela sims hihi. Lär inte kunna somna föräns på flera timmar, vilket känns uber tungt och tråkigt, varför kunde jag inte somnat nu typ? Ska försöka dra mig upp tidigt imorgon kring 10 tiden iallafall! Måste ju vända tillbaka dygnet tycker jag för på onsdag ska jag fan till skolan, blir dum i huvudet av att vara hemma och göra igenting. Fast imorgon ska jag faktiskt sätta igång och plugga lite matte & so! Nåväl, ska hitta någon bra film å tanka och sen spela sims tills det är klart, så vi hörs sen eller imorgon tror jag!  Godnatttt om vi nu inte hörs igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0