godmorgon, godnattt

Värt att jag gjorde det jobbigaste på hela dan.. Dvs krigade upp ur sängen halv 6 på morgonen med alledens för lite sömn och började fixa mig. Men min huvudvärk (som jag nu helt plötsligt har varje morgon?..) dödar mig. Tänkte bara ta en powernap men mamma tyckte så synd om mig så jag stannar hemma.  Missar endå ingenting viktigt idag, så får väl vara hemma och plugga järnet!  Nu ska jag lägga mig i sängen igen, nysminkad å sånt!  Ok, nu ska jag somna till oth. Vi hörs då jag är vaken igen ihopp om att huvudet mår bättre. 

Tror jag håller på gå in i väggen? Typ bli utbränd? För lite sömn? För stressigt i skolan?
Hm. Inte helt omöjligt.... Det är ju endå mig det handlar om så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0