fredagen är här!

Heeeeeej! Har inte idas blogga nått sen jag kom hem från kalix för råkades decka i sängen i 4 timmar men jävligt skönt var det!   Hade möte på skolan klockan kvart över 10, det gick hyfsat bra, gjorde upp nå arbetsplaner med rektorn och mentorn och så pratade vi om mina betyg och sånt som kan förbättras osvosv. Nu ska jag fan klara det här med skolan, ska fan ha G i alla ämnen då jag får dom på julavslutningen, skiter i om jag går in i väggen jag ska plugga på som FAN!!!! Har sagt det 100 gånger tidigare men nu menar jag det!     Efter att mötet var klart skulle vi å köpa vårrullar, men repa köket har stängt?!?!?!?!?! Min värld sjönkt till botten direkt.. For till frasses då istället och fick mig chili cheese och ett minimål, inte lika bra som vårrullar men inte särskilt dåligt heller! Nåväl, måste springa och pissa nu, är nöd akutfall..  Vi hörs sen ;)

Min kärlek till vårrullar är fan obeskrivlig, hade gett bort min familj å mina vänner för att ha en betjänt som gör sånna åt mig direkt jag är sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0