Fix!

Har nu hunnit duscha och fixa sminket, eller är strax klar med det ska bara fixa till ögonskuggan lite så är jag färdig! Nu väntas bara att fixa håret och skit, men först middag! Har suttit å mixtrat å trixat med mina lösögonfransar, bara för att det inte är något speciellt ikväll så går det självklart hur bra som helst att sätta fast dom! Brukar ni ha samma problem? Att då ni inte behöver något så går det hur bra som helst men när man väl behöver det så går det åt helvete haha.   Standard!   Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med hamburgetallrik hihi!!^^  Fett gott.  Ska även gå och leta fram min "utklädsel" får vara polis för tredje gången i mitt liv! Känner mig så mäktig i den ;-)  Kan liksom gripa vem jag vill! Hade oskar i hanbojjor hela halloween, hans handleder var inte så fina dagen efter hihi..

Hihi, mina ögonfransar har pärlor på sig ^^

Har dock försvunnit några sen sist jag använde dom ser jag nu, haha. Camkvalla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0