Film/sova!

Tjenis!  Är ny hemkommen från kalix,  har haft en treevlig kväll :)  Ännu en fredag som är lugn, skön men ändå inte tråkig + att jag kommer vakna upp imorgon och må bra och inte vara äckligt bakis som alla andra ;-) Skönt det!  Nu står oth på schemat känner dock att jag inte kommer hinna se särskilt mycket innan mina ögon sluts igen. Är helt slut, och fyfan vad skönt att få sova ut imorgon. Det har vart en sånnhär hemsk vecka  så varje morgon då alarmet har tänkt har jag haft nedräkning på hur länge det är till helg igen,  gud så jag vill ha lov!  HELST NYSS. Nu ska jag chilla sönder tills jag somnar, det är ju trots allt en dag imorgon också =) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0