Enjoy the little things in life too


Fan vad snygg jag är, jag dööör haha.


Befinner mig just nu i sängen och kollar på dh och smsar med oskar som förövrigt är i västerås igen och kommer inte tillbaka hit förän om 4 veckor ungefär, han suger på det viset :)  Nåväl, eftersom att jag inte har någonting bättre för mig än att sitta och kolla på dh avsnitt som jag säkert sett 100 gånger så gör jag ett såndär typiskt test alla gör, och som  jag alltid gör. Men hur bra tidsfördriv är det inte igentligen?=)

Sov gott på er!

____________________________________________________

1. Namn: Evelina
2. Födelsedatum: 7 september 
3. Ålder: 15
4. Bor: Töre
5. Familj: Mama Pappa Bella & Linn
6. Husdjur: Gills linn som ett husdjur? Ser hon som min hund eller katt typ..
7. Hårfärg: Svart
8. Ögonfärg: Blåa
9. Hur lång är du: 163, har växt en hel centimeter på 3 år ;-)
10. Höger eller vänsterhänt: Höger
11. Civilstatus: Förhållande
12. Trivs du med det: Det gör jag :)
13. Senaste personen du kramade: Linn
14. Senaste personen du pussade: Oskar
15. Senaste personen du pratade i telefon med: Emelie
16. Senaste personen du ringde: Emelie
17. Senaste personen som ringde dig: Josse
18. Dagens kläder: One piece, bh & trosor
19. Dagens smink: Inget
20. Favorit mat: Friterade grejer, mest vårrullar och friterad kyckling =)
21. Favorit färg: Rosa & Turkost
22. Rökt: Ja
23. Snusat: Jopp
24. Testat droger: Over my dead body
25. Druckit alkohol: Jadå
26. Senast du drack alkohol: Lördags
27. Vad för slags alkohol drack du då: Vin, öl & cider.. Vilken blandning!
28. Med vem drack du: Oskar, emelie, chobbo, micke å så träffa vi på en massa folk också:)
29. Har du bra självförtroende: Ibland
30. Nöjd över din kropp: Nej
31. Många vänner:  Japp:)
32. Din bästa vän: Emelie
33. Hatar du någon: Ja det gör jag, typ
34. Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: Jadå:)
35. När duschade du senast: Idag
36. Är du oskuld: Nej
37. Vem hade du senast sex med: Vem kan det ha varit.. Hmmm!!
38. Har du haft oskyddat sex: Jao
39. Har du varit gravid: Nepp
40. Äldsta strul: 21
41. Yngsta strul: 13 tror jag
42. Har du varit otrogen? En gång.. Pussade en kille i klassen då jag redan hade en kille, dumma mig:( Var 12 då.....
43. Har du bra betyg i skolan? Nej, men ska försöka få dom upp piffade!
44. Favorit ämne i skolan: Hk om inte det gills så matte
45. Skolkat: Jo
46. Fuskat på ett prov: Ja
47. Fått kvarsittning: HAHAHHAHA JA
48. Fått hem ringning: Ja
49. Mobbat någon: Ja då jag var liten, fan vad elak jag var redan då..
50. Pratat med rektorn: Jop


Under de 30 senaste dagarna har du:
[x] Rökt
[x] Snusat
[ ] Knarkat
[x] Druckit alkohol
[x] Kramat någon
[x] Pussat någon
[x] Hånglat med någon
[x] Haft sex
[x] Strulat med någon nyktert
[x] Strulat med någon onyktert
[x] Pratat i telefon över en timme
[x] Pratat i telefon över två timmar
[x] Smsat med en okänd
[x] Pratat i telefon med en okänd
[x] Pratat i telefon med någon du tycker om
[x] Varit vaken ett helt dygn
[ ] Haft utegångsförbud


Antingen eller:
Cola – Fanta - Cola
Öl – Cider - Båda!
Svart – Vit - Svart
Pizza – Hamburgare - Beror på vad jag är sugen på!
Pop – Rock - Inget av det
Sommar – vinter - Sommar
Strul – Kärlek - Kärlek
Lycka – Pengar - Pengar är lycka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0