Don't come and go like all the others.

Godmorgon! Ligger i soffan och försöker plugga in första världskriget, men jag fattar noll av det just nu och ska mest troligt göra det imorgon om jag känner mig friskare! Just nu nyser jag tjugofyrasju och har inte kunnat sova på hela natten för att min näsa har varit täpt och jag har dränkt mig i neseril och sen blivit täpt igen haha. Min hals har iallafall blivit bättre, tur det brukar alltid åka på halsfluss direkt jag blir lite sjukt.  Nåväl, ska väl försöka få det här inbankat i huvudet men det är så sjukt tråkigt och ointressant, varför kunde det inte varit andra världskriget istället?

Har fem sånna här mördarsidor att få in i min hjärna, åh vad jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0