Dag 2- bild och beskrivning om mig själv



Ja vi har ju tagit det här några gånger nu när jag ska beskriva mig själv, men en gång till gör väl inget? Det är ju alltid kul för dom nya läsare att få veta vem jag är och så!:)

Iallafall..
Jag heter då Evelina Eriksson är född 1996 och bor i en liten by som heter Töre som ligger ungefär 2,5 mil ifrån Kalix. Bor hemma med mina föräldrar Lotta & Roger och min ena syster Linn bor hemma och så har jag en äldre som heter Isabelle som bor i jämtön vilket som ligger ungefär 2 mil ifrån töre. Och så jag går skola i kalix på en skola som heter Manhemsskolan där har vi alledens för många klasser och för mycker elever och för stor skola så det är nästan jobbigt att gå i den.. 

Dom få timmarna jag inte är i skolan så håller jag inte på med någonting speciellt, jag tar det oftast lugnt och njuter av dom få timmarna jag får och sover för det mesta bort dom om jag nu inte har en massa läxor att göra så gör jag självklart dom.  Men på helgerna står det andra grejer på schemat istället för att ta det lugnt, nej då gör jag och mina vänner rena motsaterna! Vi har för det mesta mycket trevligt tillsammans och hittar på lite allt möjligt, det är nästan så att jag lever för helgerna men till och med det har börjar bli lite långtråkigt faktiskt (för liten & för tråkig stad lever vi i).

Hur är jag som person? Hm.. Ja jag är ju en skämtsam och även rätt snäll person om man lär känna mig på rätt sätt!  Försöker alltid så gott jag kan att vara trevlig mot allt och allt och vara en så bra vän som det bara går att bli, men även det är ju inte alltid så enkelt!   Men självklart har ju jag mina brister också vilket vi alla människor har eftersom att det är våra brister som gör oss till människor som ni säkert har hört! Så jag är inte perfekt, inte någonstans, jag är inte världens bästa vän, jag är inte världens sötaste person, och jag är defintift inte världens bästa människa haha. Men jag är mig själv iallafall och det är så man kommer längst!  Nu har jag skrivit väldigt mycket här tycker jag men har ändå inte fått fram någonting, vilket är rätt vanligt att jag skriver 100 rader men får endå inte ut ett enda ord som jag verkligen skulle vilja få sagt, men kort sammanfattning

-

Jag är snäll mot dom som är snälla mot mig, behandlar folk väl (dom som behandlar mig väl), jag älskar min familj, mina vänner & oskar lite där i kanten också hihi, och jag älskar friterad mat till en viss del tills det blir alledens för mycket haha och jag älskar att sova! Och jag är en somsagt snäll, bra och trevlig person innerst inne om man bara tar tid till att lära känna mig!:)  Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0