Dag 1- vad är ordet kärlek för mig

Jani pojkar, flickor, damer och herrar.. Vad är ordet kärlek för mig? Det var fasike en bra fråga..

Hur ska man beskriva en sånn känsla? Vad det är för mig?
Får väl försöka iallafall.. För mig är kärlek någonting man delar med någon och känner för någon som t.e.x en pojk/flick-vän! Man kan ju såklart även vara vanliga vänner, familj, släkt mm, när det handlar om kärlek också.

Men för mig är kärlek något man delar med sin partner som t.e.x med någon man tycker om riktigt mycket, en som gör en glad och lycklig. En som ger en 100 fjärilar i magen då man träffas, ja ni vet såntdär över gulliga saker? För mig är kärlek helt enkelt något som två personer känner för varandra:)  Fast vi alla ser ju olika på den saken, såååklart. Och jag är ingen kärlek expert heller sååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0