Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Lotta och Roger och dom bor under samma tak som jag haha, alltså i lilla töre.  Mina föräldrar är nog dom bästa som finns, (känn er ägda att mina är bättre än era) Haha nej jag skojar bara..  Ne men vafan ska jag säga om dom?  Dom är gamla, mycket gamla och mamma jobbar med baarn, ungdomar och det kittet. Pappa jobbar borta i abisko hela veckorna och kommer bara hem på helgerna,  vad gör man inte för feta summor med pengar lixom? HAHAH nej jag skoja igen..  Lagomt oseriöst inlägg, men vad ska man säga? Mina föräldrar är inte speciellt mycke seriösare än vad jag är hihi. Nä men dom är världsbäst och jag älskar dom:)♥

Bjuder på en svettig fin bild från turkiet på dom, haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0