30 sanningar

1. Jag är sjukt rädd för döden, vill absolut inte dö
2. Jag älskar att sova i flera timmar, finns inget bättre än att sova bort en värdelös söndag t.e.x!
3. Jag har en sjuk fobi för håriga ben och fötter (då menar jag killben och killfötter) Kan ha stora problem med att sova under samma täcke som killar pga det hahaha.. Men får oftast kämpa å bita ihop!
4. Jag har alltid velat vara riktigt bra på något, asså något som ingen annan är bra på
5. Jag hatar när folk som inte vet någonting om en, som inte känner en, eller vet hur man är i personligheten dömmer en direkt efter utseende, rykten eller så
6. När jag mår dåligt eller har en massa tjorv får jag alltid ett cp ryck genom att antingen gå ut och gå jävligt långt och bara sätta mig ner å tänka eller så slår jag sönder saker.  Är jag störd?  Ja endel
7. Jag ääälskar att få gulliga sms/samtal av killar hihi ^^
8. Jag hatar folk som ibland kan GLO SÖNDER på en speciellt då man känner sig som fulast, äckligast osv haha
9. Jag stör mig väldigt väldigt lätt på folk, även om jag inte känner dom. Men det kan vända lika snabbt när man väl lär känna personen och får rätt uppfattning om den.
10. Jag har nåjävulska humörsvängningar, vet att ni alla som känner mig älskar dom ♥
11. Jag har absolut världens bästa vänner, vad vore jag utan dom liksom?!
12. Jag hatar då folk dissar/ignorerar en, själv älskar jag att dissa & ignorera folk hihi!
13. Jag hatar att vara ensam, sova ensam & bara allmänt vara själv
14. Jag har ett behov av att alltid ha någonting att göra, står inte ut med att ha tråkigt
15. Jag stör mig på folk som tror att dom är något, vilket som oftast inte är :)
16. Jag älskar min mamma, pappa & mina systrar,  dom är bäst! Efter mig då:)
17. Jag älskar känslan av att vara kär, eller jag älskar nog dom där "fjärilarna" i magen som dyker upp då man ser personen och det bara pirrar i hela kroppen! Ågud så töntig jag är.
18. Om någon av mina vänner gråter till mig börjar jag alltid stört lipa 100 gånger värre, haha
19. Jag är nöjd med mitt utseende men har aldrig tyck om min kropp ;P
20. Jag har snört bort så mycket nödvändig tid i skolan, sumpat så mycket chanser jag fått att förbättra mig osv. Och folk som säger " betygen man får i 8an har ingenting med nian å göra, blablabla" Det har det! Just nu håller jag på plugga ihjäl mig eftersom att jag insåg ett år liite försent att jag kanske borde tagit det på allvar från första början.
21. Jag kan vara jävligt känslig, tar lätt åt mig saker, blir lätt sårad och så men jag visar det aldrig
22. Det finns bara 3 personer i mitt liv jag litar fullt ut på
23. Jag älskar sommaren, för då är jag alltid glad, mår oftast jävligt bra också!
24. Jag längtar som fan till jul, nyår och hela jullovet. Fan så great det ska bli!
25. Igentligen skulle jag bara göra 20 sanningen, men ändrade mig till 30 eftersom att jag har så jävla tråkigt haha ;-)
26. Jag har alledens för lätt att börja lita på någon och förlåta någon
27. För några år sen var hästar mitt liv och jag verkligen älskade hästsporten, det gör jag än idag men händer väldigt sällan att jag är och rider eller så, tråkigt det för att det finns inget bättre än att fara ut å bara skita i allt och vara med ett underbart djur & framförallt ha kul!
28. Ljuger jag om någonting får jag en tung jobbig känsla inom mig som gör att jag alltid måste beräta sanningen igen, det är som att min kropp inte tål att jag ljuger ibland?.. Bra är ju det!:)
29. Jag har jävligt lätt att börja gråta till serier som t.e.x oth, oc och sånna.. Haha
30. Nu ska jag gå och duscha och sen se på greys anatomy.. Heidå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0