30 frågor



1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0 kr
2. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Gör så:) Godnatt:)
3. vem var de ifrån? Oskar
4. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
5. När såg du senast din mamma? Imorse
6. Icke godkänt i något ämne? Jo
7. Mvg i något? Nep
8. När vaknade du idag? Klev upp först halv 6 men gick å la mig sen igen halv 7 å somnade om så tills nu typ?
9. Hur stor är din säng? 120 cm
10. Hur många kuddar har du i sängen? 3
11. Vart har du bott/bor? Har alltid bott där jag bor nu
12. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japp
13. När hade du sex senast? Lite mer än en månad sen
14. Vem kramade du senast? Vet inte
15. Kan du rulla med tungan? Japp hihi
16. Vad har du för ringsignal? Where them girls
17. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min porrlampa
18. Dansar du i bilen? Ibland.. Heh
19. När var du i kyrkan senast? de var så längesen att jag inte ens minns det..
20. Hur många hål har du? Jag har många hål
21. Piercing? Naveln, näsan & läppen
22. Har du någon tatuering? Nej
23. Har du provat droger? Har aldrig hänt och kommer aldrig hända heller
24. Röka eller snusa? Röka
25. Har du pojkvän/flickvän? Japp
26. Vad är ditt mobil nummer? 0703036208
27. Vad ska du göra ikväll? GREYS ANATOMY
28. Har du några syskon? Jopp
29. Vem pratade du i telefon med senast? Mamma
30. Vad gorde du för exakt 24 timmar sen? Var på skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0