vi kommer alltid leva kvar för varje steg vi tar

Tjenis,  har just fixat mig klart och har insett att jag kan sova typ minst 20 minuter längre varje morgon än vad jag gör.. Smart evve, smart!  Iallafall, väntar på att klockan ska ticka så mami kommer och hämtar mig, är sjukt trött även fast jag gick och la mig så pass tidigt igår, men ahja! Har ju som sagt ingen farligt jobbig dag idag så jag överlever nog av att vara trött, kan ju alltid sova i bussen den halvtimman det tar till skolan!  Ahja, ska smsa johanna och höra om hon far tidigare till skolan eller inte, annars kommer jag få sitta helt alone i rödan tills klockan 9 typ..

Har inga bättre än drågade och fula bilder på mig själv just nu, så de får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0