utkast.

JAG LEVER, JAG LEVER, JAG LEVER! trotts allt... men hjärndöd är jag idag

Iallafall, var en gryymt kul och jävligt bra kväll igår! Den startade jävligt bra och slutade nog ändre bättre om inte ännu roligare haha ;)  Vi cruisa runt där borta till ungefär kvart i 4 imorse vi och 2 andra bilar från kalix, sen for vi till kalix alla bilarna och kring halv 6 imrose fick vi för oss att fara och bada.. Haha, var jävligt kallt och trodde mina fossingar bokstavligt talat skulle avlida, har aldrig haft så ont i tårna!!1 dog typ, sen satt vi och åkte bil i yttligare en timma (sjöblöta osv) Så svamla vi runt i stan en massa, dom åkte på nå lådor bakom bilarna, och sånt som man gör typ 6 på morgonen i kalix,  blev även att vi hälsa på draggen endel i kalsonger och endel med kläder haha.. Ja det var då nog den mest udda efterskivan jag någonsin varit på men, vi hade kul!

Var ju skönt att det äntligen blev någon riktigt jävla kul kväll, alla andra har alltid slutat med någon jävla katastrof, bråk, snefyllor eller något!  Men jag och emelie körde på som vanligt, hade kul böt bilar vi kom inte ens hem med emelies bil som vi med utan vi åkte hem med petter och erik och hade det trevligt i bilen även fast jag halvsov och var lite död,  halv 7 la jag mig i emelie's säng och deckade rätt så jävla fort..

Det var min gårkväll, hade massa trevligt som sagt med massa fina :]
som vi brukar säga: All the crazy shit I did tonight those will be the best memories!;)

Jag & emelie goes bada, snodde bilden av sebban..
Förhoppningsvis dödar han mig inte för det, vi får ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0