tråkit

Visste du ..
att min senaste kyss - var en dum grej
att jag lyssnar mest på - chill musik då jag är ensam, hehe
att jag pratar - rätt mycket då jag väl har någonting vettigt å säga haha
att jag inte gillar - killar som är svin
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg & vill nog inte heller göra det
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - någonting som kan vara sjukt underbart & samtidigt rena mottsatsen
att jag gillar att - ha kul =))
att jag alltid kommer att - göra det JAG vill göra, aldrig lyssna till någon annan eller göra något som någon ber mig göra
att min mobiltelefon är - ett offer av ALLA dricker jag äger.. jag å emelie har hunnit spilla på den 5 gånger på några dagar typ, haha..
att när jag vaknar på morgonen - känns allt tungt och jag vill bara somna om
att innan jag går och lägger mig - fixar jag saker inför morgondagen, borstar tänderna, film, fb osv
att idag har jag - varit på skolan, sen for jag hem å sov
att jag just nu tänker på - att jag måste duscha snart
att i kväll ska jag - bara ta det lugnt
att i morgon kommer jag - kanske vara på skolan om jag mår bra så
att jag hoppas - att sommaren blir bra!


Har du:
Någon som förstår dig? - jo ♥
Någon som du saknar? - somfan!
Någon som du hatar? - nja
Vem kramade dig senast? - david
Vem pussade dig senast? - ett svin :]
Vem ringde dig senast? - jossan :)
Vem ringde du senast? - mamma
Vem var hemma hos dig senast? - vet inte, emelie eller någon :)
Vem var du hemma hos senast? - emeliieee!
Har du några kärleksproblem? - puuh, jag vet inte
Har du pratat med någon idag? - jadå
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - aa


Jag:
Är singel? - jao
Svär ofta? - haha ja
Sjunger i duschen? - händer, haha
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - sure :)
Skrattar åt dina egna skämt? - hahah ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - njae, fett försugning isf :]


Har du:
Piercingar? - japp
Syskon? - aa
Jobb? - nej
För många vänner? - går inte att ha
Rymt hemifrån? - när jag var liten, hah
Färgat håret? - ett ex antal gånger
Bra självförtroende? - inte allt för
Sagt "jag älskar dig" till någon? - det har jag
Varit kär? - det har jag väl
Gjort något olagligt? - jao
Somnat i skolan? - jo
Brutit ett ben? - nej 2good 4that
Tappat bort mig i min hemstad? - nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - mm
Smugit ut utan lov? - vet inte, tror inte de får alltid gå ut
En hemlighet som ingen annan vet? - japp
Sovit en hel dag? - oja!
Somnat gråtande? - jao, en gång
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - jo
Blivit generad inför folk? - njäe?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nej
Ätit musslor? - nej
Varit på en festival? - ja
Haft ett förhållande i under en månad? - jo
Blivit kallad player? - ja ;s
Färgat ditt hår svart? - always!

Vad:
Längtar du till mest just nu? sommar.
Ska du göra i helgen? jag vet inte än, får se!
Gjorde du igår? var med emelie & sen sov jag resten av kvällen
Ska du göra i sommar? ALLT jag inte gjorde förra sommaren!
Åt du senast? tacos
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? fått panik, ring snuten osv

Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte, slår folk hela tiden ;o
Fick du sms från senast? jocke
Pratade du med? linn
Skulle du kunna göra allt för? skulle väl inte göra "allt" för någon, men offra mycket och de är väl för mina bästa vänner.
Kan du lita på mest? dom närmsta
Vet mest om dig? emelie & emelie
Sov du tillsammans med senast? emeliie

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? nej
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? haha nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? en jävla massa stuffs!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? kanske :]
Har du sjungit inför publik? aa
Följer du mode? njäe
Är du hungrig? nej
Är du blyg? ibland, oftast inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0