Tråkigt..

Kom just in, nu ser jag på tv med linn och matte och gör ingeenting!  Är sjukt uttråkad, har huvudvärk och vet inte vad jag ska sysselsätta mig med..  Ska ringa mamma och be henne köpa godis då hon och pappa ska börja dra sig hem från sina vänner, men har en känsla att dom kommer stanna där några timmar till.. Orättvist att dom får ha kul och inte jag ;c 

Men jag överlever förhoppningsvis, ska ladda ner en ny säsong av glee så har jag någonting att se då jag har lagt mig i sängen! Har ett stort sug av att duscha, men ska låta bli och göra det tills imorgon iallafall håret för bella skulle endå färga och förstöra det imorgon haha ;)  Är rädd att jag inte kommer passa i min nya hårfärg och känns som att jag kommer sakna mitt svarta så mycke :(  MEEN, nu ska jag inte backa ur!  Det blir säkert bra, ska nog fortsätta letandet av skolavslutningsklänning.. Det blir ett perfekt tidsfördriv, vi hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0