Svar på frågorna!

Nu kommer svar på frågorna från frågestunden ;)


svar:
1. Antar att du menar läsare? Såå, har iallafall mellan 150-200 per dag.. Det är helt olika från dag till dag!
2. Vilket som är mitt bästa minne är så sjukt svårt att välja, för jag har så sjukt många minnen.. Bara sen början av det här året, så går nog inte att  välja!


svar:
1.nej det är jag inte ^^
2. dom jag har legat med kan jag inte skriva ut här, varken dom eller jag skulle nog vilja det så :)



svar:
1. rätt såå ;>
2. oosh, har så mycke planerat men det känns som att ingenting lär hinnas bli av gjort, men ska för det första ta det rikigt lugnt och verkligen vila för det behöver jag, sen ska jag väl njuta av sommaren, umgås med mina vänner och så mycke mer!


svar:
jadå :DDD


svar:
HAHAHAH, har en känsla att det är emelie eller odde som har frågat frågan?;) och självklart har jag larver i näsan!


svar:
1. ja jag vill ha samlag med dig :]
2. tycker nog som alla andra om skitsnack, det är onödigt, jävligt irriterande och jag förstår ingen mening med det.. det ända som är kul med det är att sitta å lyssna på det då man inte har någonting bättre för sig, hihi.. men när det handlar om en själv eller sina vänner är det inget roligt nå mera, tyvärrrr


svar:
1. ja jag gillar det jäätte mycket!
2. ohom, jag har ingen aning O.o


svar:
1. jag tycker väl inget speciellt om dom, finns ingen jag heller stör mig på så länge som inte har gjort mig något eller är otrevlig :)
2. nä, tycker väl inte att jag själv är skitful eller skitsnygg
3. asså, rykten och rykten kan jag väl inte påstå att det går.. men sure, nog snackar folk om dom yngre och inte bara om dom äldre så nog har man hört några saker, dock inga vidare farliga eller allvarliga grejer så ;)
4. självklart är jag lycklig, dock kan ju livet gå upp & ner var å varannan dag.. men skulle inte kunna kalla mig själv olycklig för det, för jobbiga stuffs är endel av livet!


svar:
1.nej det har jag inte, kan för det mesta sköta mig rätt bra.. skulle jag någonsin miss sköta mig och göra bort mig totalt skulle alltid någon av mina vänner ta och säga till mig, men har jag inte gjort bort mig totalt än så länge lät jag inte göra det heller!  kan man inte hantera alkohol ska man inte dricka den.
2.  det är väl att vakna upp och det är super fint väder ute, man tar och äter frukost utomhus och sen far till någon strand och solar och badar och bara tar det allmänt lugnt, senare mot kvällen tar man och fixar sig lite snabbt och far iväg och hittar på något roligt med sina vänner :)
3. asså, jag har väl haft 1 "seriöst" förhållande.. har dock oftast haft seriösare med mina ex då vi har gjort slut än då vi var tillsammans haha!

svar:
1. 28 december 2009 ;)
2. som sagt kan jag inte välja ett av alla minnerna jag har, säger väl att alla är lika bra ;)


svar:
1. har ju mer dåligt självförtroende än bra, vet inte riktigt varför eftersom att det är 1/10 gånger folk plankar ner mig och säger att jag är ful, har som typ nästan aldrig upplevt det .. men man kan inte vara fullt ut nöjd med sig själv! är ju inte sådär skitnöjd precis heller..
2. tror den frågan redan har varit? men kan svara en gång till! jag ska ta det allmänt lugnt, och umgås med mina nära och kära och ha en riktigt bra sommar!
3. dom tycker absolut inte om det och tilllåter väl inte heller än, men dom kan ju inte heller knyta fast mig i ett träd och inte låta mig gå ut eftersom att jag kan RÅKAS dricka just den kvällen haha, dom lär sig leva med det snart.. dom tycker bara jag är så liten än! hihi


svar:
1. enligt facebook ja :) haha..
2. adam
3. nopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0