Sova..

Ligger i sängen och har just sett klart big brother.. Magen gör ont och jag mår illa, vet inte varför men har varit så fram och tillbaka i 2 månader snart typ ;o..  Fortsätter det, måst jag kolla upp det så jag inte har fått aids och är nära döden eller något liknande!

Imorgon ska jag på skolan, har kort dag med endast 3 lektioner och slutar tjugo i 1.. Jävligt skönt för den delen! Tror ingenting speciellt händer imorgon, ska tjäna mig pengar med att räffsa bort fimpar på gården även löven som pappa bett mig göra så får jag några slantar för det.. Inte helt fel, kanske ändå drar in till stan senare på kvälls kvisten, vi får se hur det blir..

Nu ska jag iallafall sova så det snabbare blir morgon, så skoldagen snabbare är över.. Så vi är ett steg närmare helg! FAN VAD SKÖNT, då är det endast 5 sega skolveckor kvar.. Som kommer bestå av stenhård pluggning av evve! Känns tungt, men de är ett måste om jag nu ska ha nån framtid i livet...

fick för den delen mitt första uppnådda mål/G i matte i veckan..
det går frammåt, sakta.. men säkert!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0