snälla bli min

Är hemma från skolan nu, dagen har rullat på som vanligt.. Är sjukt trött så ska bara äta lite middag och sen dra en lång och skön powernap och efter det ska jag plugga tills min hjärna inte orkar mera. Sjukt skönt med tanken uppiskallen av att det är fredag imorgon, blir värsta lättnaden haha.. Det blir nog en bra helg ihelgen, imorgon ska vi fira matte och grilla osv.. Känns dock som att jag inte lär vara där hela kvällen & på lördag ska jag säkert på "kalix cruising" Haha.  Ahja, ska checka om mamma är klar med maten snart så jag får äta å sen sova någon gång..  Ja iaf vi får helt enkelt höras senare, puss

bjuder på en gammal bild, måste fixa mig några nya bilder tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0