sjuk ;<

Min uppdatering här blir bara sämre å sämre, men har ingen ork till att blogga och har mycket att tänka på och mycket att göra inom skolan och allt just nu så ni får helt enkelt överleva med att jag sätter er i andra eller tredje hand ;)  Men iallafall.. Då jag kom hem från skolan deckade jag direkt tills nu, så har sovit 4 timmar men mår nu bara sämre har ont i huvudet som fan och i halsen..

Fan vad less jag blir, jag har fan inte tid till att vara sjuk! Men får väl dö då, får väl hamna ännu mer efter i skolan, lika bra jag skjuter mig livet är inte menat för mig. HAHAHA Nej jag skoja jag kan inte dö nu, då missar jag ju allt det roliga!=))) hihi.. ska smaka nå äckligt fika mamma har bakat nu, laterrr ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0