sås.

Tänkte att jag är underbart snäll och uppdaterar lite.. idag har jag inte gjort någonting steg upp halv 6 för att det gör sååå sjukt ont i halsen + öronen.. Så tog mina mediciner och la mig i soffan och somnade sen för flytta jag mig till sängen igen och sov ett tag, sen har jag sett på taken, sjukt bra film.. rekomenderaaaas!!!1

Sen har jag inte gjort något, jo jag har ätit korv och makaroner.. Det var gott, nu sitter jag å tomäter aromat & dricker päron festis med sugrör och hela kittet och känner mig som 7 igen.. Älskar att vara sjukt, för mamma slavar för mig då mer än vanligt!♥

Om ni inte har någonting och göra kan ni alltid läsa min och jossans blogg, såg att hon hade uppdaterat faktist.. Vi är alltid sjuka samtidigt så våra bloggar blir extremt tråkiga samtidigt och handlar om samma saker haha..


eftersom att det är värlens tråkigaste inlägg, bjuder jag på en mindre tråkig bild..
fast den är faktiskt också tråkig nu, allt e tråkigt.. bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0