på bussen..

Halå, sitter och åker buss just nu med min syster påväg hem! Hade/har så jävla ont i magen att jag inte orkade mer av skoldagen + att min engelska lärare låste dörren så jag inte kom in på engelskan och jag var bara 5 minuter sen, tänkte säga åt hon att hon själv ska testa gå runt halva skolan med ont i magen å samtidigt hinna i tid.. ;c

Så har alltså ingen vidare dag, när jag kommer hem ska jag ta det lugnt stenhårt! Vi har bytt periodläsning så nu slutar jag tidigt varje dag utom torsdagar och måndagar, jävligt skönt! Känns även jävligt skönt att veta att det bara är 6 veckor kvar till skolavslutningen.. Sen ingen skola på tre månader, underbart. ♥  Nu ska jag kolla fb och sånn shit, och vänta på att bussen ska vara framme, heibara!

söt bild, tänkte ge er en direkt bild från "nuläget" men då ska det såklart stå " det finns ingen ansluten kamera " macdator = bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0