otur..

Fick hem klänningen jag beställde till skolavslutningen idag, dock täckte den inte ens min rumpa.. Så skulle skicka tillbaka och byta till en större storlek så den blir lite länge men tror ni inte den är helt slut då?:( Den var så söt.. Var kärlek i första ögonkastet då jag prova den idag, buhu.. Men som tur är ska jag till luleå imorgon och kolla om jag hittar någon där, om inte har jag redan hittat en annan vit klänning jag kan klicka hem så jag dör inte (som tur är) .. Nu behöver jag bara lite mer otur så typ då mitt löshår kommer att det är fel färg eller något, det är bara det som fattas.. Jag gick från en som alltid har tur till en som alltid har otur från å med då jag blev sjuk.. -.- Om löshåret skiter sig är det lika bra å skjuta sig, haha.. :)

Bjuder på en vacker bild på mig emelie & amanda! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0