Några dagar jag missat.

Eftersom att blogg.se har varit ur funktion några dagar så har jag ju inte bloggat helt som vanligt så har missat några dagar i min kalender, så gör dom jag missat i ett å samma inlägg!

Dag 6: 5 finaste låtar.

Veronica maggio - snälla bli min
Rihanna - take a bow
Filosof - minns du
Fronda - underbar
Sara löfgren - starkare

kom inte på några direkt fina låtar, så dom här får funka!

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

1. Om någon sårar mig gråter jag vääldigt sällan, jag blir istället jävligt arg.
2. Jag går alltid och tror att folk jag inte känner tycker illa om mig, haha?
3. Jag hatar att visa mig svag inför andra människor, om jag mår dåligt håller jag det alltid inne så länge jag kan.. Att dela med mig om mina problem till andra är bland det sista jag gör, vilket är dåligt för jag vet att mina vänner alltid ställer upp för mig och kan göra allt så mycket bättre.
4. Jag är duktig på att sabba saker, om någonting går bra om jag är med någon som får mig att må bra så sabbar jag det alltid.
5. Jag älskar skvaller.. :D
Dag 8: Något jag saknar.

Skulle ta hundra år att skriva alllt jag verkligen saknar, men det jag mest saknar är oldtimezzz.. Typ början av åttan, hösten då, vintern osv.. Allt var sååå.. Vet inte hur jag ska beskriva det, de var så enkelt, jag insåg det bara inte då.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0