Morgonbloggaaa!

Godmorgon! Har fixat mig klart för en kvart sen, hade glömt hur snabbt det går att fixa kort hår.. Tar inte ens 5 minuter och platta det, värt att jag nu inte har någonting att göra och mamma kommer inte förän på 20 minuter om inte mera... Ska knarka lite ipren under tiden för jag har inte sovit mycket inatt, direkt jag ska tillbaka till skolan kommer mina sovproblem tillbaka, vad är det här?!!?1  Whatever, min uppdatering kommer vara dålig idag.. För direkt jag kommer hem från skolan ska vi blåsa iväg mot luleå, jag ska kolla om jag hittar nå avslutnings klänning och mamma ska handla mat så äter vi även där så lär bli där hela kvällen. Så då uppdaterar jag nu istället,  Eftersom att jag har så mycke tid på mig snör jag upp en outfitbild och kanske en facelook bild på det!

allt är från hm utom det vita linnet som är från gina!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0