mår bättre!

Vakna just och idag mår jag BRAAAAA!  Är typ överlycklig =)  Haha, så imorgon blir det skolan för min del om det inte hinner ändra sig så jag mår dåligt igen, men har nog feber ännu men det är inte mycke så! Så skönt att känna sig friskare iallafall :)   Hihi, ja iallafall vaknade för något tag sen nu ligger jag inlindad i täcket och ser på svampbob och ska vänta tills mamma kommer hem så ska hon laga mig lunch!

Ska försöka ta tag i uppdateringen nu, ska också kolla in hur många få läsare jag har nu.. Har som inte uppdaterat "seriöst" på nästan 2 veckor så! Bloggen lär vara överflödad av inlägg till helgen iallafall, för ska vara hemma då också så jag inte blir sjuk, IGEN..  Nä för jag är smart, jag är smart..!  Ska se klart svampbob nu, heibara

saknar mitt långa.. svarta.. tjocka.. hår </3

är ju korthårig nu btw, eller har ju varit det ända sen jag blev sjuk så haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0