maat

Känns inte som att jag har gjort något annat än ätit idag, haha.. Började morgonen med att äta 2 småfransker med korv på, sen på skolan åt jag en liten bit av en varmmacka, sen lunchen som var någon china gryta, sen när jag kom hem skakade jag hand med matte om att äta en hel korvburk med 8 varmkorvar, gick segt men det gick ner å så får jag några cigg för det haha :D Och sen nu har jag svept i mig ett miniskråv hihi, fan vad fet jag är.. MAT ♥♥

Ne iallafall, nu ska jag ner på ica med linn och matte och panta burkar.. Måste ha pengar till helgen, nog för att jag får 300 kr redan nu, men ska betala chaffis å allt skit uti pite cruising osv! Men det blir bra =)) Nu ska jag ner till ica med dom här, vi hörs sen!

Bjuder på en bild från rockkonserten, Elin Jag Emelie Amanda & Fanny!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0