"lilla hjärtat jag tänder så på dig jag vill så gärna ha sex med dig" nanana..

Godmorgon på er! Gör ingenting, har nyss varit duktig och bäddad sängen och snör på mig kläder och en mössa på huvudet eftersom att jag inte orkar gå runt å blotta min fina gulvita utväxt :]  Idag är det morsdag alltså, dock firade vi mamma igår har för den delen inte hunnit träffa henne för hon har jobbat tidigare idag och nu är hon i kalix och firar mormor och köper hårfärg åt mig, ska bleka det ännu en gång eftersom att jag måst ha det lite ljusare ;)

Iallafall, ska se på tv och göra ingenting tills mamma kommer hem med färgen så kan jag sätta igång med färgningen eller så ringer jag bella och hör om hon kan exprimentera klart med mitt hår idag, känns osäkert att låta linn eller mamma göra det, haha ;)  Vi hörs sen!

Ja.. Min bad hair day mössa kommer till användning nu iallafall, det enda positiva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0