jag har aptråkigt okej?

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - absolut

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ne, jag tror inte man kan bli kär i någon man inte känner.. men sure, intresserad av något slag kan man väl säkert bli

hur många har du varit kär i? - har väl aldrig varit riktigt riktigt kär, men har väl varit lite små kär i ungefär en haha


är du kär just nu? - verkligen inte



- Tio frågor om dig själv

namn? -  evelina

när fyller du år? - 7 september

några piercingar? - öronen, naveln & näsan

vad har du på dig just nu? - t-shirt & trosor

vilken årstid är bäst? -  sommar, utan tveka

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna upp omhållen av någon man tycker mycket om :) det är nog det mysigaste som finns!


vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte, finns ingenting jag är riktigt nöjd med hos mig själv


vad är du bra på? - jag vet inte riktigt

vem älskar du mest på denna jorden - jag kan inte peka ut någon enstaka person på den frågan

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon, utan tvekan



- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - just nu? ingen

vem är den roligaste av dina vänner? - sofie, speciellt då hon är med mig också haha ;)

vem är snyggast av dina vänner? - amanda måst jag nog säga!

vem är mest partyprisse? - jossan självklart :)

vem är den du helst har filmkväll med? -  dom närmaste!

vem av dina vänner är mest "evil"? - emelieh, haha nej jag skoja vet inte riktigt



- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - linn

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja, hyffsat iallafall!


vem är farligast i din familj? - bella..

vem är coolast? - jag, det vet ni redan

har ni något husdjur? -  ne, någon lastbiljävel körde över min katt :(

vem har du mest gemensamt med? -  linn

vem står för underhållningen? - me and my father! eller hur det stavas..

vem sover du oftast med? -  linn, varje dag!

roligaste kvällen med familjen? - någon kväll då vi var utomlands, tyckte dock att alla kvällar där slog ut varandra haha!



10 frågor om idag


vad har du gjort? - varit på skolan, tagit powernap, duschat och sånna saker man tidsfördriver tiden med en helt vanlig tisdag!

vad ska du göra nu? - göra klart det här och sen se dh

har du gjort något dåligt idag? - inte vad jag kan komma på precis nu

vad har du ätit idag? - keebab

har du duschat idag? - yes

är du trött nu? - lite grann!

vad händer i morgon ? - skolan

går du i skolan? - ja, tyvärr så är det ju skolplikt i sverige

har du varit i skolan idag? -  japp


- ANNAT


Hur mår du just nu? - jag vet inte, allt känns skumt!

Har du piercat dig? - jes, hela 9 gånger tror jag ;)

Är du hungrig nu? - näe

Vad är klockan nu just nu? - 20.35

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, blogg.se & youtube



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - linn

Vem ringde du senast?  - linn 

Vem sms:a till dig senast? - victor

Vem sms:a du till senast? - dennis



- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ja, hon sitter ju som i samma rum som mig så right now om det går å svara så!

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - i söndags



- ÖVRIGT

Gillar du punk? - ingenting jag är nått för

Har du sminkat dig idag? - jao



MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  jesman

Vilket är ditt favoritband/artist? - jag vet inte, det varierar!

Vad gillar du för musik? - allt i stort sätt!



- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - jaa

Har du fler än 3 jeans? -  ja

Har du fler än 5 tröjor? -  jes



- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? -  aa

Använder du wax? -  nej

Använder du ögonskugga? - sällan, men det händer!

Använder du kajal? -  nej

Använder du hårspray? -  japp

Använder du volymspray? - nej

Andänder du mousse? -  nej

Använder du deodorant? -  jesman

Använder du skinspray? - nej

Använder du parfym? - absolut!

Använder du läppglans/läppstift? - nej

Använder du brunkräm? - sometimes, fast det jag använder är brun utan sol! men antar att brunkräm är något liknande av det? jag har ingen aning..

Använder du rouge? - då&då

Uppsatt hår eller hängande? - hängande, jag & uppsatt hår går helt enkelt inte ihop!

plattar/lockar du håret varje dag? -  ja, i stortsätt

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha, verkligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0