home sweet home.

Är hemma från luleå nu, fast har varit det sen kring just efter 7 men då la jag mig i soffan och pustade ut ett tag och nu kom jag just från duschen och har fotat allt jag köpt, eller skulle igentligen inte shoppa precis.. Men blev en liten mini shoppning endå ;) Så bjuder på lite bilder nudå!

oversize t-shirt från gina tricot 79;-

oversize t-shirt från gina tricot 79;-

linne från gina tricot 99;-

3 pack string från gina tricot 149;-

massa hårfärg från ica-maxi allt gick på drygt 250;-

eyeliner & ögonbryns penna från h&m 29;- st


(glömde fota mina svarta vanliga leggings jag köpte från gina tricot! men ni vet väl hur sånna ser ut så ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0