HEEElj

Hallå! La mig just i soffan efter att haft varmt mig en billys,  har varit en chill dag med endast 2 lektioner och så slutade vi 20 i 1 och då for jag & johanna med hennes pappa till lyktan och fiikade och sen åkte vi hem, så nu är jag hemma!:) Ska ta mig en powernap för det behöver jag, är helt hjärndöd känns det som.. Tänkte först fara hem från skolan för att jag började må så jävulskt illa, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst, men det gick över lite så jag klarade av sista lektionern så!

Iallafall, det är fredag idag.. Ingenting märkvärdigt för mig jag ska vara hemma och ta det lugnt, har lust att aldrig mer göra någonting för jag är så trött just nu haha.. Ne men ska ta det lugnt i några helger tills skolavslutningen, har ju kört slut på mig själv är ju helt slut efter varje helg.. Men nu ska jag ta en powernap och sen göra någon nytta här hemma, vad vet jag inte än..

hej gammal bild från 2009, 123!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0