Hårinpackning, chilling osv

Såg att jag inte hade hunnit blogga nå sen jag kom hem eftersom att det första jag gjorde var att käka middag sen såg jag ett avsnitt glee och efter det deckade jag till halv 8 och gick in i duschen duschade och nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att skölja ur hårinpackningen! Måste få mitt hår att se lite mer mänskligt ut och så det inte känns som en rishög.. Och så passar jag verkligen inte i ljusbrunt hår, längtar tills jag har samma färg som löshåret så är livet bra igen!

Iallafall, det har varit en helt ok dag idag! Ingenting händer på skolan typ, har gjort matte prov och någon engelsk läsförståelse som jag fick hela 5 rätt på wiho! Nä men jag suger på engelska, och jag fattade inte något av uppgifterna som fanns där så jag fick panik å chansade på allt och fick mig 5 av 43 tror jag,  aa.. Min vikarie tyckte att det var bättre än ingenting alls iallafall haha :D  

Ahja, ska se någon film nu.. Sen ska jag väl skölja ur håret snart, om jag orkar... Kanske går såhär på skolan imorgon och hela köret, nä skoja bara.. Ska skölja ur det här och sen plugga till ett omprov jag har på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0