Glee & sova!

Klockan är bara kvart i 10 och jag och linn ligger redan i mitt rum nedbäddade! Så myys är galet trött det bara värkte i benen då jag la mig och slappna av, skönt nog har jag sovmorgon imorgon till tio över 9 men måste endå åka in med tjugo över 7 bussen till skolan vilket är surt, och sen så slutar jag tio över ett.. Rätt så skönt endå :)

Nu ska jag klicka igång ett avsnitt glee sen blir det att soova, fast innan måst jag kolla upp vädret för imorgon hehehe! Vi får hoppas att det blir lika fint som idag, har varit uber skönt ute hela dagen fastän att det har varit orkan då&då så man blåste bort.. Ahja, sova nu så vi hörs mer imorgon.. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0